HOME

HOME
HOME

Популарни постови

четвртак, 17. мај 2012.

Dove sapun i koziji sapun.... nešto divno za moje lice

Dove sapun VS Koziji sapun

Dove sapun
                                                                              VS
Koziji sapun

Otkriće koje sestra i ja želimo da podelimo sa svima onima koj budu pročitali ovo... mesec dana koristimo Dove sapun i lice nam nikad bolje nije izgledalo...

Imamo suvo lice tako da ne koristimo jaka sredstva za čišćenje jer se toliko isuši da se peruta i tako se ošteti.  Baš smo se mučile sa da nadjemo šta nam odgovara za svaki dan.... i napokon.

Šminku skidam sa Dovom i silikonskom četkom za lice i pred spavanje operem lice sa njim i nanesem neku masnu kremu. Mesec dana nisam imala bubuljicu ludilo...

Dove sapun
Silikonska četkica za čišćenje lica


Juče sam dobila Koziji sapun i odmah ga testirala. Ono što sam primetila je da koža škripi a nije suva i dopao mi se taj osećej. Za razliku od Dova posle njega koža mi je manje suva ... E sad ne znam dali je to dobro za pore i bubuljice i tu PH kiselost koju Dove ima u sebi ili nema... Koristiću ga u narednom periodu pa javim za rezultate...

Koziji sapun mi se više sviđa zato što je domaća proizvodnja, ručno je pravljen i skroz je prirodan....odnosno organski je...:):):) volela bih da nam odgovara....




AŽURIRANO 15.07.2012.

Ovu bitku dobio je DOVE sapun. Subjektivan osećaj: Osećaj da mi je bolje očišćena koža i uklonjene nečistoće (Koziji spun bolje hidrira i ne isušuje kožu ali mislim da ne čisti dovoljno )...:)

Нема коментара :

Постави коментар