HOME

HOME
HOME

Популарни постови

петак, 23. март 2012.

Silikonska četka za lice...

SIlikonska četka za dubinsko pranje lica za 200 din. iz avona...

Planirala sam da kupim četku za pranje lica iz sephore za 600 din ali prvo sam htela da vidim ovu iz avona za 200 din.

I zadovoljna sam uklanja perutavu kožu cisti pore i sto mi se najviše svidja ne ostavlja kožu na pola nije previše intenzivna nego bas onoliko koliko treba da koža bude skroz glatka. Savitljiva je pa može lepo oko nosa da se očisti. Drugačiji doživljaj čišćenja lica skroz pozitivan.

 Možda je četka iz sephore bolja nisam probala dosta ljudi je obožava ali ja sam zadovoljna i sa ovom za sada...

Sephora četka


Avon silikonska četka
Moze da se zakači na pločice u kupatilu ili ogledalo



Sredstvo za čišćenje koje koristim zajedno sa četkicom je neko koje može da bude i piling i maska i sredstvo za čišcenje. Nije loše ali nije ni sjajno malo je na pola od svega pa nije bas skroz piling naje bas kroz ni maska ali nije loše sredstvo za čišćenj za te pare...


 


Нема коментара :

Постави коментар