HOME

HOME
HOME

Популарни постови

четвртак, 15. март 2012.

STIGLE SU ČETKE ZA ŠMINKANJE....

Skroz su profi.....:):):)


  Odozgo na dole
četka za puder u prahu: 399 din.
četka za tečni puder: 349 din
četka za korektor i usne: 229 din
ORIFLAME katalog 4 god.2012

Četke su pravo otkriće ,pogotovo četka za tečni puder. Lep je osećaj šminkati se četkama a ne prstima, pored toga stvarno se štedi puder kada se nanosi četkom.


Prvi put sam kupila podlogu za šminkanje i oduševljena sam . Mislilila sam da je to samo krema kao  svaka druga ali sam se prešla .Podloga za šminkanje  koju smo kupile razlikuje se od ostalih običnih krema za lice
1. savršena baršunasta hidratacija
2. ne oseća se težina kreme , kao da nisam ništa stavila na lice a osećam punu hidrataciju
3. puder se lakše razmazuje
4. puder je trjniji
još ne znam dali kontroliše masnoću u T-zoni za to nisam sigurna.

 Verujem da su druge skuplje podloge za šminku mnogo bolje, ali ova je prevazišla moja očekivanja jer nisam ocekivala mnogo, mislila sam da je to obična krema sa promenjenim nazivom...

Što se tiče korektora jako mi se sviđa jer nije kao kreč ima laganu i blagu podlogu deluje prirodno. Ne volim teške kreč korektore.    
 
  Sa desna na levo
podloga za šminku : 329 din.
korektor: 299 din.

ORIFLAME katalog 4 god.2012









Ovo su sve profesionalne četke koje imamo za sada.

Ugaona ajlajner četkica je GENIJALNA ona mi je omiljena (sa njom se senka nanosi kao olovka za oči, takođe je dobra i za korekciju obrva),  onda četka za tečni puger ona je druga omiljena ....

i ove ostale su korisne :)

Totalno novi horizonti sto se tiče šminkanja....

Нема коментара :

Постави коментар